Gondola Magazine april 2025 NL
©

Gondola

Low cost is overal, van luchtvaart tot non-food. Bedrijven die de nadruk leggen op lage prijzen doen het de jongste jaren uitstekend. Gondola neemt een duik in het fenomeen low cost. Ontdek interessante studies van Observatoire Cetelem en Buffl, interviews met Wibra en Primark, en nog veel meer!

-Infovers

-NielsenIQ OSA-barometer

-Hoe kijken de Belgen naar low cost?

-Wie stuit de opmars van low cost-retailers?

-Interview met Bas Duijsens, CEO bij Wibra, en Claudine Nachtergaele, country director België: “We groeien sterker dan verwacht”

-Primark: een prijzenkampioen die nu ook aan zijn waarden werkt

-Noz, stockverkoop met een origineel model

-Gondola en Buffl ondervragen de low cost-consumenten

-Made in Belgium: PMSweet, wereldelite op het vlak van macarons

-Kan ik de baas spreken? In Spa krijgt een supermarkt een drastische verjongingskuur …

-Dossier: drinks (frisdrank, water, sport- en energiedranken, sappen)

-Dossier: bier

-Dossier: alcohol

-Dossier: alcoholvrij

-Dossier: kaas

-Dossier: zoute snacks

-Dossier: pasta

-Dit is nieuw!

-Wijnecho's

-Famous Fridge: Britt Herbots

-In beeld: de uitreiking van de Personality of the Year-awards 2024-2025

-Shopper & Trade Marketing Congress 2025: don’t shout, listen

-Agenda

In dit artikel

In deze editie