-
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
-
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
- Dossiers: bereide maaltijden, soep, warme sauzen, charcuterie, kaas, eindejaarsproducten ....
Klanten aan het woord: Print
FrieslandCampina
Drie productlanceringen, drie keer Cover 1. Ontdek hoe FrieslandCampina het maximale uit elk lanceringsmoment haalde door te kiezen voor de "covertakeover".
Klant aan het woord: Pauwels Sauzen
7 redenen waarom Pauwels Sauzen de omzet in de sauzenrayon boost
Klant aan het woord: BelOrta
4 redenen waarom BelOrta AppelSintjes uw versverkoop een stevige boost zullen geven in de Sinterklaasperiode
Klant aan het woord: Nationale Loterij
De pop-up was een unieke aangelegenheid om onze aanpak op een creatieve manier te illustreren.
Jules Destrooper
Vandaag is het Chris Flamée, Marketing Manager bij de biscuiterie Jules Destrooper, dat net een volledige rebranding van zijn packaging onderging, die vertelt over zijn prachtige en vooral krokante campagne die onlangs op de cover van Gondola Magazine prijkte.
McCain
Met het Bistro Style gamma hebben we ons geïnspireerd op de hippe foodtrucks, trendy gourmetburgerketens en gezellig bistro’s. Kortom op plekken die vrijdagavond de place to be zijn.
Vitakraft
Katten zijn kieskeurige dieren en consumenten veranderen niet van merk wanneer hun huisdier van een product houdt. Nieuwe producten moeten daarom worden getest of aanbevolen voor gebruik door consumenten.