Klant in de kijker: Vitakraft

Het product bekend maken bij retailers via een samplingactie

Katten zijn kieskeurige dieren en consumenten veranderen niet van merk wanneer hun huisdier van een product houdt. Nieuwe producten moeten daarom worden getest of aanbevolen voor gebruik door consumenten.

Omdat Vitakraft een nieuwe speler is in dit segment, was het heel belangrijk om te benadrukken dat Vitakraft ook voeding voor katten aanbiedt. 

Een samplingactie rechtstreeks in de verkooppunten was perfect om de presentatie van ons merk en de kwaliteit van ons product kracht bij te zetten. Inderdaad, retailers staan in de frontlinie om de consumenten te adviseren en hen het meest geschikte product te doen kopen volgens hun behoeften.

Retailers en afdelingsmanagers blijven onze beste ambassadeurs.

Bovendien worden samples altijd geapprecieerd en bevestigt of versterkt het een vertrouwensrelatie met een merk. 

 

Retailers staan in de frontlinie om de consumenten te adviseren en hen het meest geschikte product te doen kopen volgens hun behoeften.

Sylvie Wertz
Trade Marketing & Purchase Manager - Vitakraft

 

Poésie Déli Sauce

Het versheidzakje domineert nog steeds voor nat kattenvoedsel. Het nieuw assortiment Poésie Déli Sauce in een versheidzakje versterkt dus ons assortiment Poésie dat bestaat uit natte voeding verpakt in blikjes en hartvormige vlootjes.

Alle Poésie producten zijn perfect aangepast aan de voedingsbehoeften van katten en zijn gemaakt met een zeer groot deel vlees of vis. Vitakraft biedt de meest kwalitatieve en natuurlijke voeding die mogelijk is. Het Déli Sauce gamma bevat daarom geen toegevoegde suikers, geen bewaarmiddelen, kleurstoffen of granen!

Het nieuw assortiment bestaat in 6 variëteiten voor volwassen katten en 2 nieuwe variëteiten voor kittens.

Elke consument heeft zo de mogelijkheid om zijn huisdier op een verantwoorde manier te voeden en biedt een breed gamma aan smaken.

Waarom Gondola?

Gondola is het ideale tijdschrift om een product bekend te maken bij zowel centrale inkoop als rechtstreeks aan retailers en om hen effectief te informeren over de geplande acties door een merk.

Het magazine heeft een unieke dekking van de Belgische en Luxemburgse markt en wordt ook vaak gedeeld tussen collega’s zodat de visibiliteit van merken nog meer versterkt wordt.