-
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
-
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
- Dossiers: bereide maaltijden, soep, warme sauzen, charcuterie, kaas, eindejaarsproducten ....
Gondola Academy
Gondola Academy biedt een one-stop shop voor de consumptiegoederenindustrie, waar bedrijven kunnen putten uit een breed aanbod op maat. Wij combineren objectieve kennis met interactieve en gepersonaliseerde formats – van ronde tafel-discussies tot bedrijfsgerichte cases. Onze klantgerichte aanpak in opleidingen en consultancy waarborgt duidelijke en direct toepasbare inzichten. Met onze unieke, kleinschalige aanpak en sterke partnernetwerk garanderen we resultaten en toekomstgerichte kennis, waarbij we altijd scherp blijven op de nieuwste trends.
Gondola Academy
Gondola Academy biedt een one-stop shop voor de consumptiegoederenindustrie, waar bedrijven kunnen putten uit een breed aanbod op maat. Wij combineren objectieve kennis met interactieve en gepersonaliseerde formats – van ronde tafel-discussies tot bedrijfsgerichte cases. Onze klantgerichte aanpak in opleidingen en consultancy waarborgt duidelijke en direct toepasbare inzichten. Met onze unieke, kleinschalige aanpak en sterke partnernetwerk garanderen we resultaten en toekomstgerichte kennis, waarbij we altijd scherp blijven op de nieuwste trends.