- Interview met Peter Isaac (managing director Jumbo België) en Ton van Veen (CEO Jumbo): “We hebben de juiste cadans gevonden”
- FMCG-poster: Private labels blijven groeien in de Belgische retail: een overzicht van de laatste evoluties
- Dossiers: duurzaamheid, diepvries, koffie, melk, ontbijtgranen, spreads, bier, deodorant...
Experts
Olivier Bodson
Enthousiaste, ondernemende, analytische en budgetbewuste professional met meer dan 18 jaar ervaring in het identificeren van omzetverhogende mogelijkheden in General Management, Trade Marketing, Sales en Marketingfuncties.
Ervaren in het identificeren van consumenteninzichten en deze te vertalen naar concepten en pragmatische actieplannen.
Vaardig in merk- en verkoopstrategie, onderhandelingen en Category Management.
Uitgebreide ervaring in het ontwikkelen van strategieën, visies, prijsstrategieën, promotiestrategieën, categorieontwikkeling, distributieontwikkeling en implementatie van belangrijke merchandisinginitiatieven.
Bas Lippens
Meer infoHeleen Buldeo Rai
Postdoctoraal onderzoeker aan de Logistics City leerstoel van de Université Gustave Eiffel en Auteur bij LannooCampus
Tim Cullen
Director of the Oxford Programme on Negotiation
Saïd Business School, University of Oxford
Dr. Connson Locke
Professorial Lecturer at The London School of Economics and Political Science