4 redenen waarom BelOrta AppelSintjes uw versverkoop een stevige boost zullen geven in de Sinterklaasperiode

Als het van BelOrta afhangt, legt Sinterklaas dit jaar AppelSintjes in de schoenen van de brave kinderen. Daarom biedt de groente- en fruitcoöperatie van, voor en door telers de Sint een lokaal en duurzaam alternatief aan voor de exotische oranje vruchten. De keuze voor appels ligt voor de hand: België is het appelland bij uitstek.

©

Belorta

Benieuwd hoe de AppelSintjes zullen bijdragen aan een hogere verkoop voor uw winkel de komende maand? Ontdek de 4 belangrijkste redenen hieronder.

  1. Met de AppelSintjes, zoete en knapperige Belgische Jonagold appels, reikt BelOrta een gezond alternatief aan in een periode traditioneel gedomineerd door snoepgoed. Een stevige meerwaarde dus voor uw rayon in een tijdsgeest waarin gezond snacken steeds belangrijker wordt.
  2. De opvallende verpakking, versierd met Sinterklaassymbolen, zorgt voor extra kleur in uw rayon en springt ongetwijfeld in het oog van zowel ouders als kinderen op zoek naar een leuke nieuwe Sintsnack.
  3. Dankzij een grootschalige promotiecampagne staan de AppelSintjes vanaf begin november tot en met 6 december volop in de kijker bij de eindconsument. BelOrta werkt samen met influencers, ondersteunen het product met advertenties op sociale media, zijn aanwezig bij grote Sinterklaasevents zoals de intrede van de Sint en organiseren 2 unieke wedstrijden, waarmee zowel scholen als consumenten een VIP-bezoek van/naar de Sint kunnen winnen.
  4. Last but not least, door AppelSintjes aan te kopen ondersteun je een op én top lokaal product. In tegenstelling tot de gangbare Sinterklaassnacks zijn appels een Belgische culinaire topper. Eentje waarvan de telers bovendien alle steun kunnen gebruiken. Wil je uitpakken met een Belgische fruittopper in hoogseizoen in een periode waarin traditioneel vooral exotisch fruit in de rekken ligt? Dan zijn AppelSintjes de ideale keuze!

Extra ondersteuning (flyers, posters,…)? Dat kan via marketing@belorta.be of 015 565 271. Bestellen? Dat kan via verkoopfruit@belorta.be, 012 670 260 of via uw vaste fruitleverancier.

 

Expert Gondola Media aan het woord:

Het voorbije jaar hadden we een mooie visuele campagne met BelOrta. De Belgische fruit- en groententeler positioneerde zich afgelopen jaar als dé referentie voor lokale en seizoensgebonden versproducten.

Thijs Devos

Met een vaste rubriek naast VLAM zorgt BelOrta voor:

  1. een rechtstreekse communicatielijn met alle beslissingsnemers van het retaillandschap in de BeLux
  2. een repetitieve communicatie om telkens in top-of mind te verschijnen op het juiste moment met een nieuwe seizoensgebonden groente of fruit
  3. een hoge herkenbaarheid als dé Belgische speler voor lokale groenten en fruit
  4. relevantie, de plaats naast VLAM zorgt voor een logische flow van informatie voor de lezers

Sinds kort is de kalender van 2023 beschikbaar, dit is een belangrijk overzicht bij het maken van uw communicatieplannen. Neem contact op met Thijs en bekijk hoe we de toegevoegde waarde van uw merk kunnen pitchen aan alle inkopers op de hoofdkantoren en de zelfstandige winkeleigenaren.

©

Belorta