Gondola Magazine juni-juli 2025 NL
©

Gondola

TEDi was lang een typisch Duitse discounter die amper communiceert, maar dat is helemaal veranderd. Dietrich Heumann, sinds vorig jaar COO bij TEDi, was te gast op Gondola Day en nam vooraf ook de tijd voor een gesprek. Hij heeft het onder meer over de plannen van de Duitse discounter voor de Belgische markt.

-Infovers

-Dossier bio

-Interview met Dietrich Heumann (COO bij TEDi): “Het volstaat niet om een discounter te zijn om succesvol te zijn”

-Interview met Pascal Niclot (voorzitter bij APLSIA): “Stop de waanzinnige wedloop om steeds meer winkels te openen”

-NielsenIQ OSA-barometer

-Retail Insights 2025-poster: Wie wint de strijd om het winkelwagentje?

-Made in Belgium: BelBul zet Belgische bubbels in de schijnwerpers

-Kan ik de baas spreken? “Door de versketen zelf in handen te nemen, kunnen we de kwaliteit garanderen” 

-Interview met Jean Richard de Latour (CEO bij Tom&CO): “De markt voor dierlijke producten normaliseert zich en blijft vol groeikansen”

-Dossier: pet food & care

-Dossier: winkelinrichting

-Dossier: POS/Displays

-Dossier: betalingen

-Dossier: marketing

-Dossier: fieldmarketing

-Dossier: human resources

-Dit is nieuw!

-Famous Fridge: Sofie Dumont

-Wijnecho's

-Gondola Foodservice: De uithoudingsrace van de Takeaways & co

-Wat u moet onthouden van Gondola Day 2025

-Agenda

In dit artikel

In deze editie