Plus Dossier “Fieldmarketing creëert échte merkbeleving, op het juiste moment en de juiste plaats”
Hamilton Bright
Hamilton Bright
Merken die fieldmarketing op intelligente wijze integreren in hun mix (met geografische targeting, effectieve storytelling en digitale activatie) plukken daar de vruchten van. Hoewel sociale media en influencermarketing in opkomst zijn, blijft fieldmarketing toch een waardevol instrument voor directe consumenteninteractie: de consument én de technologie zijn veranderd en fieldmarketingbureaus evolueerden mee.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?