Plus Dossier Louis-Philippe Kerkhove: “Het potentieel van AI in retail blijft vandaag nog onderbenut”
iStock
iStock
Artificiële intelligentie (AI) is alomtegenwoordig. Voorstanders wijzen op de vele voordelen zoals een efficiëntere manier van werken en meer werkplezier, terwijl tegenstanders vooral vrezen voor het verdwijnen van jobs. Maar welke impact heeft AI op retailjobs? We zochten een antwoord op die vraag met behulp van Louis-Philippe Kerkhove, AI-expert, CTO bij Crunch Analytics en professor operations management aan de UGent.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?