Plus Dossier Louis-Philippe Kerkhove: “Het potentieel van AI in retail blijft vandaag nog onderbenut”
iStock
Exclusief
iStock
Artificiële intelligentie (AI) is alomtegenwoordig. Voorstanders wijzen op de vele voordelen zoals een efficiëntere manier van werken en meer werkplezier, terwijl tegenstanders vooral vrezen voor het verdwijnen van jobs. Maar welke impact heeft AI op retailjobs? We zochten een antwoord op die vraag met behulp van Louis-Philippe Kerkhove, AI-expert, CTO bij Crunch Analytics en professor operations management aan de UGent.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?