De Private Labals kennen de laatste jaren een flinke opmars. Hun sterkte: een duidelijke
prijs-positionering. Hun zwakte: ze kunnen principieel moeilijker meedingen naar andere positioneringen (kwaliteit, innovatie, originaliteit,...). Alle merken die dus geen duidelijke positionering en strategie ontwikkelen zouden het slachtoffer kunnen worden van deze duidelijk gepositioneerde Private Labels, zoals dat momenteel al het geval is in bepaalde categoriën zoals de frozen products. Geef uw input voor dit hete zomernummer over private labels dat binnen 1 maand verschijnt. (info@gondola.be)Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?