Het Belgische retaillandschap wordt grondig door elkaar geschud, en de veranderingen volgen elkaar snel op. 

De strategieën van belangrijke foodretailers doorgronden? Het shopperprofiel ontsluieren? Dan móét je erbij zijn op deze update!

 

Op het programma

  • Doelstellingen en uitdagingen van de retailsector
  • Basisgegevens van GfK en Nielsen begrijpen en toepassen
  • Marktaandelen en belangrijkste gegevens van de retail scan poster
  • Strategie en shopperprofiel van de belangrijkste foodretailers

 

Voor wie

Nieuwe medewerkers in retail en FMCG

 

Wat zeggen de deelnemers

"Enjoyed this training very much. Don't think I've even followed a training as intensively as this one. I had high expectations & they were met. Silvie brings this in a great way & really appreciated her insights.  To me this is a great basis to cover! If you want a general overview of the retail landscape with some very important basics on Nielsen & GfK. This is the training for you.”  Sophie Bouché - Pietercil

"The interaction with Silvie was good, it was great that she asked questions, rather than just having a monologue. You can see that she is passionate about the subject and enjoys sharing her broad knowledge. Very enjoyable and I have learned a lot !!" Guusje Van Putten - Monizze

"Zeer leuke & aangename opleiding. Vele inzichten gekregen op de verschillende aspecten van de cijfers en strategieën" Niels Ivens - The Java Coffee Company

"Very good intro in the amazing world of retail :-)" Tom Vandenberghe - Meat & More

 

Taal

Nederlands of Engels naargelang de taal van de deelnemers

 

Prijs

De deelnameprijs is 599€. Deze opleiding is gratis voor bedrijven met een Gondola Professional Membership.

Trainer

Silvie Vanhout

Managing Partner

Gondola Academy 

Meer info
Silvie Vanhout