Gondola
Mister Fixit. Met die bijnaam kwam Rami Baitiéh, voormalige CEO van Carrefour Frankrijk, twee jaar geleden aan het hoofd van de noodlijdende Britse supermarktketen Morrisons. Onder zijn impuls knoopte het bedrijf opnieuw met winst aan. Hoe kijkt hij naar consumptie en de toekomst van de foodretail?
-Het laatste nieuws uit de sector
-Coververhaal - Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
-De ‘2+5 gratis’ van Albert Heijn, een heel dure promotie
-Met Nutella draait Ferrero niet meer rond de pot
-De uitdagingen voor de nieuwe CEO van Delhaize
-Reportage: Monop’ doet zijn intrede in het station van Bergen
-300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
-Kan ik de baas spreken? In Schaarbeek brengen twee zussen een nieuwe versie van de mediterrane supermarkt
-Het beste van België: De Brusselse start-up die circulair paneermeel wil maken op industriële basis
-Job onder de radar: Opstaan om 4u30 voor perfect gebakken broodjes
-Famous Fridge: Bart Appeltans
-Binnenkort raclette op de barbecue?
-Desserts groeien dankzij plantaardige alternatieven
-Koreaanse producten, hipper dan sushi?
-In blokje of vloeibaar, de bouillonmarkt beweegt nauwelijks
-Waar en hoe kopen jonge ouders producten voor hun baby?
-Hoe en waarom iedereen probeert toiletpapier opnieuw uit
-Dit is nieuw
-Nomet: "We willen zeewier op het bord van elke Europeaan"
-Wat zegt de wijnmarkt?
-‘Foodvenience’, de nieuwe brandstof voor laadstations?
-Gaan we binnenkort dineren in het tankstation?
-De kok die voeding wil ‘spotifyen’
-Hoe retaildata lezen zonder erin te verdwalen
-VLAM: De warme maaltijd van de Belg
-NielsenIQ OSA-barometer: Hoe groot zijn de voorraadtekorten in de Belgische foodretail?
-Retailmedia: data als strategisch instrument voor de Belgische retail
-Het idee