Gondola Magazine
Colruyt Group wil meer aanwezig zijn in de stad en kijkt daarvoor naar één man: Christophe Dehandschutter, algemeen directeur van Okay. Hij moet ervoor zorgen dat de buurtwinkelformule Okay City in tien jaar tijd naar 100 winkels groeit en in de stad marktleider wordt.
-Infovers
-NielsenIQ OSA-barometer
-Peiling: Welke dranken kopen de Belgen voor de eindejaarsfeesten?
-Poster: FMCG in beweging: de grootste 10 verschuivingen
-Interview met Christophe Dehandschutter (Okay): “Mijn doel is: meer lef in Okay brengen”
-Kan ik de baas spreken? “We hebben één van de grootste mediterraanse assortimenten van België”
-Made in Belgium: “Belgian Boys is onze American dream”
-Retail en klimaat: tussen verantwoordelijkheid en opportuniteit
-Enquête: Hoe kijken de Belgen naar duurzaamheid?
-Interview met Nicolas Guggenbühl (Karott): “De retail speelt een rol in de democratisering van gezonde of alternatieve producten”
-Dossier: koffie
-Dossier: melk
-Dossier: spreads
-Dossier: ontbijtgranen
-Dossier: diepvries
-Dossier: personal care
-Wat denken de media-agentschappen van retailmedia?
-Foodservice: Een toekomst met minder horeca …
-Dit is nieuw!
-Famous Fridge: Thomas Smith
-Wijnecho's
-Agenda