Gondola Magazine september 2025 NL
©

Gondola Magazine

Colruyt Group wil meer aanwezig zijn in de stad en kijkt daarvoor naar één man: Christophe Dehandschutter, algemeen directeur van Okay. Hij moet ervoor zorgen dat de buurtwinkelformule Okay City in tien jaar tijd naar 100 winkels groeit en in de stad marktleider wordt. 

-Infovers

-NielsenIQ OSA-barometer

-Peiling: Welke dranken kopen de Belgen voor de eindejaarsfeesten?

-Poster: FMCG in beweging: de grootste 10 verschuivingen

-Interview met Christophe Dehandschutter (Okay): “Mijn doel is: meer lef in Okay brengen”

-Kan ik de baas spreken? “We hebben één van de grootste mediterraanse assortimenten van België”

-Made in Belgium: “Belgian Boys is onze American dream”

-Retail en klimaat: tussen verantwoordelijkheid en opportuniteit

-Enquête: Hoe kijken de Belgen naar duurzaamheid?

-Interview met Nicolas Guggenbühl (Karott): “De retail speelt een rol in de democratisering van gezonde of alternatieve producten”

-Dossier: koffie

-Dossier: melk

-Dossier: spreads

-Dossier: ontbijtgranen

-Dossier: diepvries

-Dossier: personal care

-Wat denken de media-agentschappen van retailmedia?

-Foodservice: Een toekomst met minder horeca …

-Dit is nieuw!

-Famous Fridge: Thomas Smith

-Wijnecho's

-Agenda

In dit artikel

In deze editie