iStock
Exclusief
iStock
Jaarlijks peilt VLAM via het marktonderzoeksbureau iVOX naar de elementen die een rol spelen bij de aankoop van verse voeding bij de Belgische consument (vva 18-64 jaar). Hieruit blijkt dat de zintuiglijke waarneming samen met de prijs de belangrijkste parameters zijn en blijven voor de consument, maar in 2025 zien we opnieuw een stijging van het belang van duurzame lokale producten na de terugval in de jaren na de coronapiek.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?