Plus Dossier Personal care voor mannen: de opmars van uniseks en de dominante positie van scheerproducten
iStock
Exclusief
iStock
Er beweegt heel wat op de markt van personal care voor mannen. Het uniseks aanbod wint terrein en speelt meer in op specifieke behoeften dan op het geslacht van de consumenten. Het aanbod voor mannen is echter nog altijd niet zo goed ingeburgerd in de retail en wordt vaak gewoon gezien als een afgeleide van de producten voor dames. Het segment van de scheerproducten behoudt logisch gezien wel zijn dominante positie.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?