-
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
-
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
-
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
De Belgische moderetailer JBC zet zijn eerste stappen op de Aziatische markt. Het familiebedrijf, dat zijn 40ste verjaardag viert, gaat in China kledij verkopen via de webshop van een lokale retailer.
In eerste instantie zal enkel de kindercollectie van JBC aangeboden worden op de website van het Chinese Deesha. Op termijn hoopt de retailer echter ook zijn andere kledij te verkopen via de Chinese webshop.
Ook in eigen land breidt de keten overigens uit. JBC wil dit jaar nog 6 nieuwe winkels openen en lanceert vanaf deze zomer een online shop in Duitsland.
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?