Gondola Magazine oktober 2023 NL
©

Gondola

Het is druk op de markt van de dierenbenodigdheden. Marktleider Tom&Co wil fors groeien, concurrent Maxi Zoo wil de nummer één in België worden. Beiden willen hun aantal winkels uitbreiden om hun doel te bereiken, maar zien ook dat er nog op andere manieren groei zit in hun sector. Gondola sprak met topmannen Thierry le Grelle en François Valdivieso. “Als ik met kerst vergeet een cadeautje te kopen voor onze hond is de rest van het gezin kwaad op mij.”

-Infovers

-Interview met Thierry le Grelle (Tom&Co): “We willen een love brand zijn”

-Interview met François Valdivieso (Maxi Zoo): “Dierenliefhebbers kopen steeds meer bij speciaalzaken”

-Fotoreportage: de XXL-beleving van Maxi Zoo

-Franchise: kwart franchisenemers in moeilijkheden

-Reportage: plantaardige revolutie op Anuga

-Gondola Retail Report: de belangrijkste retailevoluties uit het afgelopen decennium

-Ikea wint Mercuriusprijs 2023

-Made in Belgium: Belgische wijn vindt steeds meer weg naar supermarkt

-Interview met Michelle Gibbons (AIM): “Het zijn de retailers die de prijzen in de schappen bepalen, niet de merken”

-Belgische fabriek recycleert 40.000 ton petflessen per jaar

-Dossier: kaas

-Dossier: charcuterie 

-Dossier: eindejaarsproducten

-Dossier: warme sauzen

-Brands

-Dit is nieuw!

-Wijnecho's

 

-Agenda

In dit artikel

In deze editie