
-
Interview met Henk Jan Beltman, chief chocolate officer bij Tony's Chocolonely
-
Fotoreportage: achter de schermen bij de meest duurzame vis van Europa
-
Dossiers: gezouten snacks, Italiaanse keuken, vierde gamma, yoghurt, ijskoffie ...
Colruyt Mobile, de service voor mobiele telefonie van Colruyt, wordt vanaf 2 juli 2014 stopgezet. Colruyt Mobile-klanten schakelen automatisch over naar Mobistar. Dat hebben Colruyt en Mobistar zelf bekend gemaakt.
Colruyt Mobile werd in 2011 opgericht, in de zoektocht naar groei op nieuwe markten. Colruyt wilde, net als voor de producten in zijn winkels, de laagste prijzen garanderen voor mobiele telefonie. De retailer moet echter vaststellen dat het te weinig impact heeft op de cruciale parameters om die laagste prijzen met zekerheid te blijven garanderen. De contstante evolutie binnen de telecomsector, zowel technologisch als op vlak van specifieke promomechanismen, wordt als hoofdreden aangehaald.
Colruyt Mobile-klanten moeten geen actie ondernemen: vanaf 2 juli schakelen ze automatisch over op Mobistar, de huidige partner voor de mobiele service.
Interview met Henk Jan Beltman, chief chocolate officer bij Tony's Chocolonely
Fotoreportage: achter de schermen bij de meest duurzame vis van Europa
Dossiers: gezouten snacks, Italiaanse keuken, vierde gamma, yoghurt, ijskoffie ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?