Plus Dossier Zuiveldesserts: door de vele prijsstijgingen verwennen we onszelf wat minder...
iStock
Exclusief
iStock
"Wilt u nog een dessertje?" Het is moeilijk om na een maaltijd aan die verleidelijke vraag te weerstaan, vooral wanneer het product ons een beetje zoetigheid biedt ter compensatie van de huidige verontrustende wereldsituatie. Helaas is het tegenwoordig zo dat de inhoud van de portemonnee van de consumenten niet veel ruimte meer biedt om nog extra offers te brengen...
Welkom in de zuivelafdeling, waar we opnieuw op bezoek zijn: afgelopen voorjaar hebben we ons gebogen over de yoghurts, terwijl het traditioneel bij het naderen van de winter is dat we ons verdiepen in de zuiveldesserts. Worden ze dan gediscrimineerd, gestraft? Helemaal niet: we geven ze dezelfde aandacht, maar tussen yoghurt, plattekaas en zuiveldesserts liggen de zaken heel anders, te beginnen met de ingrediënten. Er is echter één gemeenschappelijk en essentieel ingrediënt: melk, waarvan de prijs aanzienlijk is gestegen.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?