Too Good To Go
Exclusief
Too Good To Go
Too Good To Go pikt een graantje mee van de groeiende markt voor dierenproducten. In de app vinden klanten voortaan ook verrassingsdozen met dierenvoeding.
Ook bij dierenvoeding loont het de moeite om te strijden tegen voedselverspilling, vindt Too Good to Go. Met 4,5 miljoen katten en honden is het potentieel groot om verspilling en ecologische impact terug te dringen. Het bedrijf doet doet door verrassingsdozen aan te bieden die thuis geleverd worden met kortingen tot 50%. “Wereldwijd zorgt de productie van droogvoeding voor huisdieren jaarlijks voor zo’n 151 miljoen ton CO₂-uitstoot – dat is ongeveer 3% van de totale landbouwemissies. Toch belandt een groot deel van de geproduceerde dierenvoeding nooit in een voerbak”, aldus Too Good To Go in een persbericht. Producenten hebben volgens het platform vaak overschotten, bijvoorbeeld producten die de uiterste houdbaarheidsdatum (THT) naderen of producten die door een relaunch niet meer verkocht mogen worden. Too Good To Go koopt deze producten direct van producenten en merken, stelt ze samen in thematische pakketten en biedt ze aan via de app.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?