Vandaag stellen we u graag Tom Peeters voor, hij is genomineerd in de categorie "e-commerce" voor de prestigieuze Personality of the Year award. 

De Gondola Storecheck Personality Award is de meest prestigieuze prijs in de Belux foodretail en consumptie-industrie. Het bekroont een persoonlijkheid die zich het afgelopen jaar uitzonderlijk heeft geïnvesteerd voor zijn bedrijf, maar ook voor de sector. Niet enkel de bedrijfsresultaten en prestaties komen dus in aanmerking, maar een totaliteit van differentiërende parameters worden in acht genomen. De deliberatie door een jury van professionals wordt voorafgegaan door een publieke stemronde waarbij elke professional in de sector zijn/haar stem kan uitbrengen op hun favoriet: stem hier

Om onze genomineerden beter te leren kennen, geven we u graag wat achtergrondinformatie mee. Lees hieronder meer over het parcours van Tom Peeters.

Tom Peeters, Co-founder & CEO, Crisp

Previous companies : 

  • Nomura

  • Westwing Home & Living

Tijdens zijn studie Business Administration startte Tom (1984) als mede-oprichter het platform RestaurantWeek.nl, nu al veertien jaar een jaarlijks terugkerende, internationale succesformule waarmee culinaire belevingen toegankelijk worden voor een breed publiek. In 2011 richtte hij samen met zijn compagnons Westwing Home & Living op, een digitale design- en meubelwinkel, dat in 2018 naar de beurs ging. In hetzelfde jaar richtte hij samen met vrienden Michiel Roodenburg en Eric Klaassen, supermarkt-app Crisp op. De online versmarkt voor elke dag heeft de missie om serieus goed eten dichterbij de mensen te brengen met een uitmuntende service. Klanten door heel Vlaanderen, bestellen heel gemakkelijk via de app hun boodschappen en krijgen deze aan huis bezorgd wanneer het hen uitkomt. Het concept werd in Nederland ontvangen met diverse prijzen voor service, design en merk, zoals Esprix, ADCN, SPIN en DIA. In juni 2022 werd Crisp in Nederland verkozen tot Beste Online Supermarkt, boven Albert Heijn, Jumbo en Picnic, na onderzoek van onderzoeksbureau GfK onder 49.900 consumenten. 

Ontdek ook onze andere genomineerden en breng nog snel uw stem uit. Stemmen kan nog tot 15 maart 2023.

De winnaars in de verschillende categorieën zullen bekend gemaakt worden op 23 maart tijdens het Gondola StoreCheck Personality of the Year diner.

Dit is het uitgelezen netwerkevent voor het topmanagement van de foodretail- en FMCG-sector in de Belux. De prijzen worden tijdens dit zeer exclusief en selectief diner, uitgereikt aan een prominente persoonlijkheid, in bijzijn van de alle topmanagers uit de retail en consumptiesector.

Het aantal plaatsen is beperkt, dus reserveer alvast uw plaats via onze website.