Spadel vervolgt zijn investeringen in reclame en verkoop met de restyling van de flessen van het merk Bru. Volgens Marc du Bois, gedelegeerd bestuurder van de Spadel-groep, is de Belgische consument erg bezig met duurzaamheid en geeft hij bij zijn inkopen vaak de voorkeur aan lokale producten.
De Belgische mineraalwaterfabrikant, die flink te lijden had onder de crisis van 2009, ontwikkelde een plan voor de herlancering van de verschillende merken. Zo heeft het bedrijf in 2010 de flessen plat water Spa Reine vernieuwd en de bruisende waters Spa Barisart en Spa Marie-Henriette. De groep heeft ook geïnvesteerd in een nieuwe bottellijn en de beroemde glazen Bru-fles aangepast aan de huidige smaak.
Spadel zal in mei drie nieuwe flessen lanceren (50cl, 80cl et 1,25 liter). Deze zullen een slanker design uiterlijk krijgen maar vooral milieuvriendelijker zijn.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?