De verkoop van Spadel groeide in dit eerste trimester met 3,7% in volume, wat goed was voor een meeromzet van 5,1%. De Franse markt ging er met 1% op vooruit, de Nederlandse met 4,4% en de Belgische met 3%. De marktleider in de waterverkoop in België en Nederland blijft echter voorzichtig en houdt zorgvuldig de prijsverhogingen van de petflessen in het oog. In dit tweede kwartaal komt het merk met tal van nieuwigheden, waaronder een nieuw gamma flessen voor Bru en een nieuwe formule voor Spa Citroen. Speciaal voor de Nederlandse markt werd ook een nieuwe glazen Spa-fles ontwikkeld.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?