POP Solutions is gespecialiseerd in de creatie en vervaardiging van innovatieve oplossingen voor reclame op de plaats van verkoop en realiseert projecten van A tot Z voor retailers, merken en andere soorten klanten. Een van de laatste creaties is de modernisering van de wijnafdeling van de rayon wijnen van de Concorde in Luxemburg.

Niemand is gehouden tot het onmogelijke. Dit is een van de kernwoorden van de in Nijvel gevestigde onderneming POP Solutions, die zich aanpast aan alle soorten behoeften op het vlak van reclame op de plaats van verkoop. Van ontwerp tot implementatie en plaatsing, het bedrijf biedt een kant-en-klare oplossing voor merken en retailers. Het meest recente voorbeeld is de opening van een nieuwe wijnafdeling bij cora Concorde in Luxemburg. Onze doelstelling? Het aanbieden van een premium ruimte om de expertise op het vlak van wijnen in de kijker te zetten en tegelijkertijd klanten te begeleiden. "We hadden al met POP Solutions gewerkt voor de rayons parafarmacie en schoonheid, maar ook voor andere ruimtes in andere winkels van de keten in België", benadrukt Hervé Krieger, directeur van cora Concorde. "POP viel ook op in de aanbestedingsprocedure met een voorstel dat voldeed aan de verwachtingen van de klanten van de winkel, namelijk het creëren van een soort wow-effect, zonder te opvallend te zijn. Hoewel we in wezen bestaand materiaal gebruikten, is het resultaat zo goed als nieuw, modern, kwalitatief en in overeenstemming met het imago dat we willen uitstralen. Met de rayons parafarmacie en de schoonheid is er een duidelijke rode draad en een coherente sfeer. De realisatie beantwoordt aan de ambitie van het merk en de winkel." 

"Het relationele aspect met het team van POP is duidelijk een pluspunt”

Tussen de beslissing om de rayon te herinrichten in oktober 2021 en de ingebruikneming ervan zijn zes maanden verstreken. Er wordt immers niet geraakt aan de wijnafdeling tijdens de eindejaarsperiode, laat staan dat deze tijdens de traditionele wijnbeurs wordt ontmanteld. Uiteindelijk konden de werkzaamheden, dankzij een goede anticipatie en planning worden uitgevoerd op een voor iedereen ideaal moment. "Het is niet het soort project dat men overhaast uitvoert," voegt Hervé Krieger eraan toe. Het relationel aspect met het team van POP is duidelijk een pluspunt. Men weet dat men kan rekenen op de beschikbaarheid van de teams en dat u men het gewenste resultaat zal bereiken. Niet alle aanbieders bieden dit soort service, vooral als het gaat om de fijnafstemming. POP is aanwezig gedurende de gehele looptijd van het project. "

Van grafisch ontwerp tot plaatsing

POP Solutions is dus een unieke partner, een soort one-stop-shop voor de creatie, productie en installatie van reclame op de plaats van verkoop. Het bedrijf beschikt over een 2D/3D ontwerpstudio, ontwikkelt reclame in alle soorten materialen (karton, metaal, plastic, hout of zelfs digitaal) en beheert ook de logistiek (transport, metingen, enz.) en de plaatsing. Of u nu een schap wil opsmukken, een product in de kijker wil zetten, uw aanbod wil structureren, de shopper wilt informeren of uw schap wil herinrichten, POP Solutions zoekt voor u de ideale oplossing om het schap leesbaarder te maken voor de klanten. De optimale inrichting van de verkooppunten en de schappen is ongetwijfeld de beste win-win situatie voor merken en retailers. Niet alleen kunt u zo nieuwe ervaringen voor uw klanten creëren, maar het kan ook uw omzet aanzienlijk verhogen. 

Meer info?

Wilt u, net als cora Concorde, uw rayons een nieuwe look geven? Download dan onze brochure en ontdek enkele van onze realisaties! 

Klik hier!