-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Procter & Gamble is gestart met de tweede fase van een wereldwijde campagne voor al haar merken, met als doel kinderen te helpen. In deze film van Daniel Kleinman treden 245 kinderen uit 16 verschillende landen op. Het doel? 5 miljoen dollar bij elkaar brengen om sportprogramma’s voor kinderen te ondersteunen. De televisiespot wordt uitgezonden op de dag van de openingsceremonie van de Olympische Spelen in Londen, op 12 augustus aanstaande.
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?