Personality of the Year Ontdek de drie persoonlijkheden die de foodservice hebben hertekend
Gondola
Exclusief
Gondola
Zoals elk jaar organiseert Gondola de Gondola Storecheck Personality of the Year-awards. Drie gelukkige genomineerden werden gekozen in drie categorieën. Ontdek hieronder wie genomineerd is voor de nieuwe categorie 'Foodservice'.
De Gondola Storecheck Personality of the Year-awards zijn terug in 2024! Dit zijn de meeste prestigieuze awards in de Belux foodretail en consumptie-industrie. Elk jaar worden drie persoonlijkheden uit drie verschillende sectoren van de industrie bekroond voor hun inspanningen en verwezenlijkingen. De drie categorieën die dit jaar in de kijker staan zijn: 'Retailers', ‘Suppliers’ en de gloednieuwe categorie 'Foodservice'. Om kans te maken op de award worden niet enkel de bedrijfsresultaten en prestaties in aanmerking genomen, maar een totaliteit van differentiërende parameters zoals slagkracht, innovatie en attitude.Al meer dan 20 jaar erkent deze award de meest dynamische managers en ondernemers in de sector.
Genomineerd worden voor de 'Personality of the Year’-awards is een belangrijke prestatie! Het is een erkenning die niet alleen van Gondola komt, maar van duizenden professionals in de sector. Het is een kans om de uitzonderlijke persoonlijkheden te erkennen die zich elke dag inzetten voor de de ontwikkeling en innovatie van onze sector.
Dit jaar wordt er een nieuwe categorie gelanceerd! Foodservice' vertegenwoordigt een belangrijk deel van de foodretail. Er is een groeiende vraag naar 'on the go’-consumptie, zowel in de horeca, bedrijfscatering als retail. Foodservice illustreert nieuwe consumptiemogelijkheden in winkels en nieuwe mogelijkheden om de klantenervaring te verbeteren. Foodservice is booming. Daarom zetten we deze categorie dit jaar extra in de verf bij Gondola en kunt u stemmen op uw favoriete Foodservice-persoonlijkheid. De genomineerden in deze categorie zijn Johan Vermeire van Solucious (Colruyt Group), Philippe de Selliers van Leonidas en Francis Plunus van Trendy Foods.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?