Voedingsproducent Nestlé heeft een plan opgezet om de komende drie jaar 20.000 Europese jongeren aan een job helpen. Het plan “Nestlé in Europe” is gericht op jongeren onder 30 jaar, en moet duizenden stage- en opleidingsplaatsen opleveren tegen 2016. De toeleveranciers van Nestlé worden aangemoedigd om hetzelfde te doen.
“De overheid kan op zich het probleem van de werkloosheid onder jongeren in Europa niet oplossen, de bedrijven moeten daaraan ook een steentje bijdragen,” aldus Laurent Freixe (Nestlé Executive Vice-President en Zone Director voor Europa). "We willen een aanzienlijk aantal jonge mensen de kans bieden om binnen onze onderneming te leren en zich te ontwikkelen”, zegt Freixe. Nestlé heeft de mogelijkheid om die kansen te bieden dankzij de continue groei van het bedrijf in Europa, kinkt het.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?