De groep Lotus Bakeries heeft er een goed jaar opzetten. In 2013 groeide de geconsolideerde omzet van de groep met 15,2% tot 332,3 miljoen euro. Het merk Lotus groeide 7% dankzij de internationale groei van speculoos en wafels en de introductie van Dinosaurus-koeken bij ons.
De totale omzetgroei van de groep zonder Biscuiterie Willems bedraagt ruim 7% en is volledig toe te schrijven aan “branded groei”. In België kon het Lotus merk kon haar marktaandeel in België in belangrijke mate versterken dankzij mediacampagnes en de introductie van Lotus Dinosaurus, die “een belangrijke rol” gespeeld heeft in het goede jaar van de koekjesmaker.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?