Delhaize lanceert zijn nieuwe campagne: Goed kan beter. Daarin belooft de retailer zijn klanten om nog meer in te zetten op gezondere, eerlijkere en en vooral meer kwaliteitsvolle voeding. 

Veel mensen willen zo goedkoop mogelijk boodschappen doen. Maar tegelijkertijd halen steeds meer mensen hun neus op voor voedsel dat almaar goedkoper geproduceerd wordt, ten koste van de mensen die het moeten maken, milieu, gezondheid en smaak. “Dat moet en kan beter”, klinkt het bij Delhaize dat naar eigen zeggen al jaren bezig is om het elke dag nog beter te doen. Daarom lanceert Delhaize een nieuwe campagne waarin de retailer zijn belofte (#goedkanbeter) expliciet naar voren brengt.

De nieuwe Delhaize-campagne, die ontwikkeld werd door TBWA,  focust 100% op de producten. In de campagne maakt Delhaize de belofte dat het zich 100% inspant om nog betere, eerlijkere, kwaliteitsvollere en gezondere voeding aan te bieden aan zijn klanten. “We gaan voor nog beter. Door te doen wat anderen niet doen en elke dag verder te zoeken naar oplossingen voor lekkerder en eerlijker eten, stap voor stap. Hap voor Hap. Zo blijven we voorsprong nemen en kwaliteitsvol natuurlijk eten garanderen zoals verse zalm uit Schotland gevoed met 100% natuurlijke voedingen, brood onder bewaarmiddelen…”, belooft Delhaize in zijn campagne die onder meer te zien is in de krant.  

Delhaize, goed kan beter

De retailer speelt met deze campagne in op de steeds kritischere consument die meer dan ooit belang hecht aan duurzaamheid, de herkomst van producten en kwaliteitsvolle producten.