Jumbo
Exclusief
Jumbo
Jumbo Supermarkten breidt zijn aanbod aan retailmedia uit in Nederland. Naast gesponsorde producten kunnen leveranciers nu ook zelf gemakkelijk en snel display banners en digitale schermen bij Jumbo inzetten, real-time monitoren en optimaliseren.
In het voorjaar van 2023 introduceerde Jumbo zijn self-service platform, waarmee leveranciers de mogelijkheid hebben om hun producten extra onder de aandacht te brengen bij klanten van Jumbo. Na gesponsorde producten breidt de Nederlandse supermarktketen zijn service nu verder uit met display banners op Jumbo.com en in de Jumbo app, en digitale schermen in ruim 500 winkels. Die nieuwe advertentiemogelijkheden maken het leveranciers makkelijker om hun marketingmix bij Jumbo te optimaliseren en de klanten van Jumbo nog beter en gerichter te bereiken, aldus Jumbo. “Er wordt continu gewerkt aan optimalisatie van het platform. Zo is recentelijk onder andere ROAS (Return On Ad Spend) voor sponsored products toegevoegd, om adverteerders meer inzicht en optimalisatiemogelijkheden te bieden. Dit jaar worden de mogelijkheden van het platform verder uitgebreid”, voegt de supermarktketen er nog aan toe.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?