retail media Jean-Vianney Philippe (Media Marketing): “De druk op de marges van retailers doet de waarde van hun data stijgen”
Jean-Vianney Philippe
Exclusief
Jean-Vianney Philippe
Het Retail Media Congress 2025 vindt plaats op 16 oktober onder het thema ‘The Collision of Content’. Er is een revolutie aan de gang: traditionele media, merkcontent, distributeurcommunicatie en gebruikerscreaties zijn steeds meer met elkaar verweven. In de aanloop naar zijn presentatie op dit grote event deelt Jean-Vianney Philippe, Managing Director van Media Marketing, zijn inzichten over retail media.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?