-
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
-
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
-
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Wie op tv een spotje ziet, kan die met zijn smartphone ‘taggen’ en krijgt in ruil een tegoedbon. Het systeem werkt enkel in de VS en maakt gebruik van de app intonow. Wie aangeeft dat hij naar een bepaalde Pepsi-advertentie kijkt, krijgt een bericht dat hij recht heeft op een gratis flesje. De kijker ontvangt digitaal een barcode die hij in een aantal winkels kan omruilen.
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?