
-
Interview met Henk Jan Beltman, chief chocolate officer bij Tony's Chocolonely
-
Fotoreportage: achter de schermen bij de meest duurzame vis van Europa
-
Dossiers: gezouten snacks, Italiaanse keuken, vierde gamma, yoghurt, ijskoffie ...
Wie op tv een spotje ziet, kan die met zijn smartphone ‘taggen’ en krijgt in ruil een tegoedbon. Het systeem werkt enkel in de VS en maakt gebruik van de app intonow. Wie aangeeft dat hij naar een bepaalde Pepsi-advertentie kijkt, krijgt een bericht dat hij recht heeft op een gratis flesje. De kijker ontvangt digitaal een barcode die hij in een aantal winkels kan omruilen.
Interview met Henk Jan Beltman, chief chocolate officer bij Tony's Chocolonely
Fotoreportage: achter de schermen bij de meest duurzame vis van Europa
Dossiers: gezouten snacks, Italiaanse keuken, vierde gamma, yoghurt, ijskoffie ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?