Gondola
Exclusief
Gondola
#9 Drie jaar na de coronapandemie vond in Düsseldorf opnieuw EuroShop plaats, één van de grootste retailbeurzen ter wereld en daarom ook één van de afspraken die we absoluut niet wilden missen. Onze redactie maakte een selectie van de belangrijkste innovaties. Ontdek ze in onze serie. Nu is het de beurt aan Signify.
De Nederlandse lampenspecialist Signify (eerder bekend als Philips) legde de nadruk vooral op duurzaamheid, een profilering die menig mens kon versieren, want hun stand zat tjokvol geïnteresseerde klanten en persleden. Van gerecycleerde visnetten tot hergebruikte oliën, you name it … Elke innovatie werd als ecologisch verantwoord voorgesteld. Dat is maar goed ook, want het bedrijf zegt zelf CO2-neutraal te zijn voor haar wereldwijde activiteiten sinds 2020.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?