-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Dat Procter & Gamble een honderdtal merken gaat verkopen, kon u hier onlangs al lezen. Welke dat zullen zijn, is nog niet helemaal duidelijk maar volgens persagentschap Reuters zitten batterijmerk Duracell en scheermachinemerk Braun er alvast tussen.
P&G wil zich voortaan concentreren op de 70 à 80 strategische merken die instaan voor 90% van het zakencijfer van de groep.
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?