Gondola Academy De toekomst van marketing: doe mee aan onze GAI in Marketing-enquête!
Exclusief
Terwijl we door de snel evoluerende wereld van marketing navigeren, verandert de opkomst van Generative Artificial Intelligence (GAI) onze manier van denken, creëren en uitvoeren van marketingstrategieën. Welke impact heeft dit concreet? Gondola Academy trekt op onderzoek uit in zijn GAI in Marketing-enquête. Deelnemen is de boodschap!
In onze enquête verdiepen we ons in het huidige gebruik, de effectiviteit en de uitdagingen van GAI in het marketing domein. Uw inzichten als marketing professional, ongeacht uw ervaringsniveau, zijn daarom van cruciaal belang!
In een sector die voortdurend in beweging is, betekent voorop blijven deel uitmaken van de verandering. Uw ervaring en perspectief als doorgewinterde marketeer kunnen inzichten van onschatbare waarde bieden in hoe GAI een revolutie teweegbrengt in marketing. Als blijk van waardering ontvangen alle deelnemers de topline resultaten van de enquête, zodat u een kijkje kunt nemen in de collectieve geest van de marketinggemeenschap.
Uw stem telt!
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?