Als eigentijdse onderneming stelt Delhaize België zich als prioriteit om de consumentgoed te kennen en te begrijpen. In 2009, heeft Delhaize meer dan 20.000 opiniesverzameld waardoor het vier belangrijke culinaire tendensen op het voorplan kanbrengen : de traditionele keuken, convenience, de wereldkeuken en gezondheid.Dankzij frequente marktstudies, kan Delhaize haar aanbod voortdurend aanpassenaan de nieuwe noden en wensen van de consument en kan het haar plaats als valueleader op de Belgische markt verzekeren.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?