iStock
Exclusief
iStock
Na een dieptepunt in september en oktober wordt het consumentenvertrouwen opnieuw sterker en nadert het zijn langetermijngemiddelde.
Volgens de Nationale Bank (NBB) groeide het consumentenvertrouwen op vier maanden tijd met 19 punten, hoewel het in oktober op -27 zat. Nu bedraagt de score -6,8 en dat komt overeen met het gemiddelde tussen 1990 en 2022. Het meest recente betere resultaat dateert van februari 2022 (+1), juist voor het begin van de oorlog in Oekraïne.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?