
- Interview met Philippe Weiler (hoofd duurzaamheid Lidl Belux) en Nicolas Lambert (Fairtrade Belgium)
-
Fotoreportage: SPAR Lambrechts Helchteren
-
Dossiers: etnische producten, bake-off, koeken, snoep en chocolade
Colruyt Group stopt met de online verkoop van non-food via webwinkel Collishop.be. Een duidelijk teken dat het de strijd met bol.com, Coolblue, Amazon en andere webshops niet rechtstreeks wil aangaan.
De non-food webwinkel Collishop groeide de voorbije jaren uit tot één van de grootste Belgische webshops, maar toch heeft Colruyt Group nu besloten er de stekker uit te trekken. Een logische beslissing: de non-food afdeling kreeg de laatste jaren zware klappen, vooral door bol.com, coolblue en andere webshops en online marktplaatsen. Met die keuze zal Colruyt achter de schermen zijn logistiek, aankoop ed blijven consolideren, maar naar de klant toe kiest het voor een gespecialiseerde aanpak.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Fotoreportage: SPAR Lambrechts Helchteren
Dossiers: etnische producten, bake-off, koeken, snoep en chocolade
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?