- Zelfscan: vloek of zegen?
- Fotoreportage: Ontdek het beste van Sial
- Dossiers: warme kazen, melkdesserts, bereide maaltijden, etnische producten ...
Na Brussel, lanceert Clear Channel zijn digitale stadsnetwerk City Play ook aan de Belgische Kust. Vanaf nu staan er 23 verticale schermen ter beschikking van adverteerders in Knokke-Heist en Koksijde.
Na de lancering van City Play, het eerste digitale stadsnetwerk, in Brussel en de I-CONIC schermen in het hart van de Europese hoofdstad, zet Clear Channel zijn digitale strategie verder en vestigt de regie zich aan de kust met 23 nieuwe schermen op premium locaties. Uit de voorlopige lijst van locaties, springen topadressen in het oog zoals de Lippenslaan en de Kunstlaan, het Lichttorenplein en het Albertplein in Knokke. Maar ook de Zeelaan, de Leopold II Laan en Sint-Idesbald in Koksijde ontbreken niet.
"Een premium oplossing, niet alleen dankzij de kwaliteit van het meubilair, maar ook dankzij een aanwezigheid in de shopping zones en populaire buurten die druk bezocht worden door actieve personen, shoppers en toeristen", klinkt het bij Clear Channel.
De aanwezigheid in Brussel in combinatie met de zichtbaarheid aan de kust, laat adverteerders toe om tijdens de belangrijkste zomerevenementen te communiceren via een oplossing die creatief, innovatief en contextueel relevant is. De ultraflexibele mediaplanning die zich richt op typische doelgroepen, laat een onmiddellijk engagement met de lokale bevolking toe.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?