- Zelfscan: vloek of zegen?
- Fotoreportage: Ontdek het beste van Sial
- Dossiers: warme kazen, melkdesserts, bereide maaltijden, etnische producten ...
De Nederlandse webretailer lanceert 'Bol.com Stijl Magazine', een online lifestyle magazine dat de nieuwste trends in beautyproducten, sieraden en accessoires bespreekt en klanten meer moet inspireren bij de zoektocht naar de juiste producten.
Met dit magazine creëert Bol.com een nieuwe winkelomgeving waarin oriëntatie, inspiratie en aankoop optimaal samengaan, zodat klanten online nog beter geholpen worden bij de zoektocht naar het juiste product. Bij de artikelen in het magazine vinden klanten een overzicht van relevante producten met reviews. Ze kunnen direct doorklikken naar de juiste productpagina binnen de Bol.com speciaalzaken Mooi & Gezond en Sieraden & Accessoires, waar ze vervolgens nog meer informatie vinden. Alle producten zijn vanuit het magazine ook direct toe te voegen aan de Bol.com winkelwagen of verlanglijst.
Voor de samenstelling van het Bol.com Stijl Magazine werkt Bol.com samen met meerdere freelance beauty en lifestyle editors. Het magazine heeft verschillende terugkerende rubrieken, zo worden er dagelijks beautyinspiratie, scoops, trends en de beste beautydeals gedeeld. Ook zullen er interviews met internationale bekendheden voorbijkomen. Bol.com betrekt ook haar leveranciers van beautyproducten, sieraden en accessoires bij de ontwikkeling van concent.
Het Bol.com Stijl Magazine is te bekijken via stijl.bol.com.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?