Onderhandelingen in tijden van ongekende groei

Foodretail is dé economische pijler van België en klanten verwachten de komende maanden meer van merken en retailers. Retailers en fabrikanten sluiten jaarcontracten na een periode van ongekende groei, maar wat gaat de toekomst brengen?  Hoe kunnen merken betrouwbaar zaken doen met retailers in een volatiele economische situatie?

De belangrijkste aankoopdirecteurs van de grootste Belgische retailers – Colruyt, Delhaize en Carrefour – geven hun visie én vertellen waaraan onderhandelingen moeten voldoen.

 

Programma

08.30u: onthaal

09.00u: introductie

09.15u: Barney Jordaan : Introducing the Negotiation Balanced Scorecard

11.00u: koffiepauze

11.30u: Info over de nieuwste FMCG poster met insights van Tom Penninckx en Midas Veraart van Nielsen

12.30u: lunch

13.30u: Colruyt Group - Rita Naessens, Aankoopdirecteur Retail Partners Colruyt Group, zal het o.a. hebben over hun actief assortimentsbeleid 

14.15u: Delhaize - Dimitri Bollette, ​Sourcing Director en Lorenzo Spinnoy, Catman Director zullen het hebben over 'Preserving the consumer’s buying power & the importance of better eating at the heart of better living'

15.00u: koffiepauze

15.20u: Carrefour - Cédric Ammann, Director of Merchandise and Supply Chain, zijn presentatie heeft als titel 'A healthy growth dynamic in partnership'. Hij zal zijn presentatie in het Engels geven.

16.05u: netwerkdrink

Sprekers

  • Barney Jordaan
  • Tom Penninckx
  • Midas Veraart
  • Rita Naessens
  • Dimitri Bollette
  • Lorenzo Spinnoy
  • Cédric Ammann

 

Taal

Deze sprekers presenteren in hun moedertaal.

 

Prijs

De deelnameprijs is 750€. Deze opleiding is gratis voor bedrijven met een Gondola Professional Membership.