Onderhandelingen in onzekere tijden

Foodretail is dé economische pijler van België en klanten verwachten de komende maanden meer van merken en retailers. Retailers en fabrikanten sluiten jaarcontracten af met ongeziene onzekerheid voor de toekomst.  Hoe kunnen merken betrouwbaar zaken doen met retailers in een volatiele economische situatie?

 

De belangrijkste aankoopdirecteurs van de grootste Belgische retailers – Colruyt, Delhaize en Carrefour – geven hun visie én vertellen waaraan onderhandelingen moeten voldoen.

 

Programma

08.30u: onthaal

09.00u: introductie door Pierre-Alexandre Billiet

09.15u: Barney Jordaan : 10 tips for improving your negotiation results 

11.00u: koffiepauze

11.30u: Info over de nieuwste FMCG poster met insights van Tom Penninckx en Midas Veraart van Nielsen

12.30u: lunch

13.30u: Colruyt - Annick Mievis, Divisie manager aankoop verse producten.  Zij zal het vooral gaan hebben over de impact die de covid-19 crisis heeft gehad op Colruyt en hoe de impact hiervan de onderhandelingen zullen beinvloeden.

14.10u: Delhaize - Raffael Li Preti, Vice President Business Unit Fresh en Dimitri Bollette, Sourcing Director.  Het onderwerp van hun presentatie is : "Together towards a more sustainable & responsible growth”.

14.50u: koffiepauze

15.20u: Carrefour - Gilles Ballot, Directeur Marchandises & Logistique

16.00u: Gerald Naelaerts van Zenith the negotiation company licht toe wat de laatste trends zijn alsook de gelijkenissen en verschillen tussen België en Nederland.

16.30u: netwerkdrink (Indien de Covid-19 maatregelen toestaan dat we dit mogen organiseren.)

 

Sprekers

  • Barney Jordaan
  • Tom Penninckx
  • Midas Veraart
  • Annick Mievis
  • Raffael Li Preti
  • Dimitri Bollette
  • Gilles Ballot
  • Gerald Naelaerts

 

Taal

Deze sprekers presenteren in hun moedertaal.

 

Prijs

De deelnameprijs is 750€. Deze opleiding is gratis voor bedrijven met een Gondola Professional Membership.