Retailers en merken krijgen een wervelwind van veranderingen over zich heen. Te midden van die orkaan, komen tijdens onderhandelingen alle vragen en antwoorden, problemen en oplossingen samen. Maar welke vragen moeten retailers en merken zich stellen vóór de onderhandelingen van morgen, om de toekomst van overmorgen te bestendigen?

De belangrijkste aankoopdirecteurs van de grootste Belgische retailers – Colruyt, Delhaize en Carrefour – geven hun visie op retail, én vertellen waaraan onderhandelingen moeten voldoen.

Op het programma

  • Definitie en rol van onderhandelingen in retail en FMCG
  • Mensen achter de negotiaties
  • Een holistische kijk op key accountmanagement
  • Planned Early Dispute Resolution
  • Van aankoop naar categoriemanagement

Programma

8.30 uur: onthaal

9 uur: introductie door Pierre-Alexandre Billiet

9.15 uur: People buy from people - Gil Dumarey & Stéphane Genicot

10.15 uur: koffiepauze

10.45 uur: Planned Early Dispute Resolution - Barney Jordaan

12.30 uur: lunch

13.30 uur: Colruyt - Ilka Lannau, Aankoper Divisie Manager CLP

14.10 uur: Delhaize - Raffael Li Preti, Vice President Business Unit Fresh en Raphael Gentile, Directeur replenishment - Capacity & Data management

14.50 uur: koffiepauze

15. 20 uur: Carrefour - Gilles Ballot, Directeur Marchandises & Logistique

Sprekers

  • Gil Dumarey
  • Stéphane Genicot
  • Barney Jordaan
  • Ilka Lannau
  • Raffael Li Preti
  • Raphael Gentile

Praktische info

Donderdag 19 september van 9 tot 16 uur

Locatie: Lotto Park (R.S.C. Anderlecht). Lindeplein, Avenue Théo Verbeeck 2, 1070 Anderlecht