Retailers en merken krijgen een wervelwind van veranderingen over zich heen. Te midden van die orkaan, komen tijdens onderhandelingen alle vragen en antwoorden, problemen en oplossingen samen. Maar welke vragen moeten retailers en merken zich stellen vóór de onderhandelingen van morgen, om de toekomst van overmorgen te bestendigen?

De belangrijkste aankoopdirecteurs van de grootste Belgische retailers – Colruyt, Delhaize en Carrefour – geven hun visie op retail, én vertellen waaraan onderhandelingen moeten voldoen.

Op het programma

  • Definitie en rol van onderhandelingen in retail en FMCG
  • Mensen achter de negotiaties
  • Een holistische kijk op key accountmanagement
  • Planned Early Dispute Resolution
  • Van aankoop naar categoriemanagement

Dagindeling

8.30 uur: onthaal

9 uur: introductie door Pierre-Alexandre Billiet

9.15 uur: People buy from people - Gil Dumarey & Stéphane Genicot

10.15 uur: koffiepauze

10.45 uur: Planned Early Dispute Resolution - Barney Jordaan

12.30 uur: lunch

13.30 uur: Colruyt - Ilka Lannou, Aankoper Divisie Manager CLP

14.10 uur: Carrefour - Gilles Ballot, Directeur Marchandises & Logistique

14.50 uur: koffiepauze

15. 20 uur: Delhaize - Alexandros Boussis, Vice President, Category Management & Pietro Rollo, Vice President National brands, Private brands & Fresh Sourcing

Sprekers

Gil Dumarey

Stéphane Genicot

Barney Jordaan

Ilka Lannau

Alexandros Boussis

Pietro Rollo

Praktische info

Vrijdag 19 september van 9 tot 16 uur