Sales & Nego Summit Nathalie Matterne: “Een goed gedefinieerde categoriestrategie is de springplank naar succesvolle onderhandelingen”
Gondola
Exclusief
Gondola
De jaarlijkse Sales & Nego Summit vindt dit jaar plaats op 25 september. Opvallende deelnemers zijn de commerciële directeurs van Carrefour, Colruyt en Delhaize die er hun tips en aanbevelingen voor succesvolle verkooponderhandelingen zullen delen. Ter gelegenheid van dit event onthult Nathalie Matterne, executive merchandise director bij Carrefour, de grote lijnen van de strategie van het merk voor deze belangrijke periode, als voorproefje van haar presentatie tijdens het event.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?