Retail Media: Onze redactie selecteerde deze must-read artikels voor je

Hier ontdek je hoe retailers en merken niet harder, maar slimmer werken om te gedijen in deze nieuwe era van adverteren.

Ontdek de slimme zetten van grote namen zoals Carrefour, die miljarden investeren in digitalisering, en duik in de wereld van Shelf Service en Unlimitail, die dromen van het creëren van een Europese retailmedia-reus.

Retail Media Event

Future hidden costs or true opportunity?

This event aims to provide you the tools and the insights to develop creative and impactful communication plans in 2024, benefiting your business and customers.

Bezoek de event pagina >>
Retail Media Event

Interview met: Olivier Degrez

“Veel retailers zetten in op eigen advertentietak”

Lees hier het interview > >
Interview met: Olivier Degrez

De big business achter retailmedia

In de Verenigde Staten wordt de waarde ervan al op meer dan 40 miljard dollar geschat, tegen volgend jaar zou dat zelfs meer dan 60 miljard kunnen worden.

Klik hier
De big business achter retailmedia

Carrefour heeft een van de grootste databases in ons land, met maar liefst 2,4 miljoen consumentengegevens via de klantenkaart.

 Een exclusief interview met Nathalie Matterne, merchandise director bij Carrefour België, en Kevin Kielbaey, hoofd retail media bij LiveRamp Belgium.

Lees het interview >>
Carrefour heeft een van de grootste databases in ons land, met maar liefst 2,4 miljoen consumentengegevens via de klantenkaart.

Herbekijk de webinar: Retail Media

Dit webinar werd gehouden in aanloop van het diepgaandere Retail Media Event dat er aan komt op 19 oktober 23.

Herbekijk deze webinar >
Herbekijk de webinar: Retail Media

“Veel retailers zetten in op eigen advertentietak”

Adverteren, daar legt Bol.com sinds kort een grotere nadruk op. Retail media is de manier bij uitstek voor handelaren en merken om het verschil te maken, zegt Joris Scheepens, chief advertising officer bij Bol.com.

Lees het interview >>
“Veel retailers zetten in op eigen advertentietak”

Retail Media, wat is dat?

Lees dit artikel wanneer je op zoek bent naar een introductie tot retail media

Ga naar het artikel >>
Retail Media, wat is dat?

“Retailmedia, een cruciale pijler van de commerciële strategie van elk merk"

Met Unlimitail willen Carrefour en Publicis "een Europese reus in retailmedia" creëren

Lees dit artikel >>
“Retailmedia, een cruciale pijler van de commerciële strategie van elk merk"