Delhaize
Exclusief
Delhaize
Hoe is het consumentengedrag de voorbije tijd gewijzigd en welke impact heeft dat op de media en de retailsector? Op het Shopper & Trade Marketing Congres van Gondola dat op donderdag 30 maart plaats vindt, komen verschillende sprekers hun visie geven over het thema. Eén van hen is Olivier Degrez, directeur MMD Retail Media bij Delhaize.
“Ik heb een passie voor retail”, zegt Olivier Degrez. “Ik heb een groot deel van mijn carrière verschillende functies gehad in de sector: category management, aankoopdirecteur, verschillende strategische functies, marketing, IT. De laatste 5 jaar, ondergedompeld in de wereld van de media, ben ik verantwoordelijk voor de aparte entiteit MMD, die in 2018 uit de startblokken geschoten is. Opwindend: het was iets dat voorheen niet bestond.”
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?