‘Wie is de baas?!’, het merk van de Belgische consument-beslisser eindelijk op de markt
Het is zover. Afgelopen november werd tijdens een persconferentie in Brussel de lancering van de eerste pakken Belgische melk onder het merk “Wie is de baas?!” nog aangekondigd. Maar nu is de melk eindelijk verkrijgbaar in 800 Carrefour-winkels (Hypermarkten, Markets, Express en Drive). De ideale gelegenheid dus om het te hebben over dit nieuwe businessmodel dat een link legt tussen producenten en consumenten en zelfs een rechtstreekse overeenkomst tussen hen creëert, zonder daarom de mass retail de rug toe te keren.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?