Laura Ferreira Porto
Exclusief
Laura Ferreira Porto
Na de getuigenissen van Aldi en Carrefour brengen we vandaag het verhaal van de AD Delhaize-winkel van Pepinster, dat op de beruchte 14 juli ook zwaar getroffen werd door de overstromingen. Zaakvoerder Quentin Ernst kon rekenen op familie en vrienden om zijn winkel terug operationeel te maken.
Delhaize is al 18 jaar op deze site gevestigd en we hebben daarvoor nooit overstromingen of stijgend water in de winkel meegemaakt. De rivier de Vesder stroomt zes meter onder onze winkel, dus we raakten niet in paniek toen het water begon te stijgen. Naarmate de dag vorderde, maakten we ons echter steeds meer zorgen. We hebben zelfs 4 ton zand laten aanrukken om ons te beschermen. Rond 17 uur kwam het water het verkooppunt binnengestroomd. We hebben meteen geëvacueerd, niet wetende of het water verder zou stijgen. De volgende ochtend konden we niet meer bij de winkel komen. Pas op 16 juli konden we constateren hoeveel schade er was aangericht.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?