Partner content Shelf Service, een onmisbare speler binnen de innovatieve retail in de Benelux
Shelf Service
Al meer dan dertig jaar ondersteunt Shelf Service retailers en merken in de retailsector bij het ontwerpen en implementeren van fysieke en digitale marketingoplossingen. Het bedrijf is actief in de Benelux en stelt zich op als een flexibele en vernieuwende partner, met een luisterend oor voor de specifieke noden van winkelketens en merken. Een resultaatgerichte aanpak op maat, met oog voor de toekomst.
Door zijn samenwerking met winkelketens als Carrefour, Delhaize en Intermarché bewijst Shelf Service dat het zich kan aanpassen aan elke omgeving, en oplossingen op maat kan bieden. Dankzij zijn snelheid, flexibiliteit en reactievermogen kan het bedrijf doeltreffend optreden op alle niveaus en tegelijk zorgen voor personalisatie, een belangrijke trend op de markt. Shelf Service is actief in de Benelux en staat altijd open voor innovatie om de beste ideeën op lokaal niveau te ontwikkelen. In de toekomst wil het bedrijf blijven innoveren en zijn positie als bevoorrechte partner van retailers en merken verder versterken door steeds performantere en meer gepersonaliseerde oplossingen op maat aan te bieden. De kracht van het bedrijf ligt in de capaciteit om een complexe briefing om te zetten in een passende oplossing. Dit blijkt onder meer uit fygitale campagnes als ScanMania, het community platform Bonusland en de vernieuwingen die het uittest met de Health & Beauty Kiosk. In dit artikel stellen we u vier recente projecten van Shelf Service voor, die aangeven hoe het bedrijf zich inzet voor de toekomst van een geconnecteerde, interactieve en relevante retail.
Digital Signage bij Intermarché, operationele knowhow
Shelf Service heeft Intermarché recent ondersteund bij de implementatie van Digital Signage. Zo werden bijna 300 schermen geïnstalleerd in 160 winkels, een mooie illustratie van de operationele knowhow van het bedrijf. Om dit technische hoogstandje mogelijk te maken, luisterde Shelf Service in de eerste plaats aandachtig naar de noden van de klant en bood het flexibele ondersteuning om de beste oplossing te vinden voor de uitdagingen van Intermarché. Deze oplossingen kunnen à la carte worden uitgerold, in de vorm van fysieke, digitale of zelfs hybride oplossingen.
Shelf Service
De Health & Beauty Kiosk, een voorbeeld van innovatie
De slogan ‘We challenge everything’ van de afdeling Innovatie van Shelf Service verwoordt duidelijk de ambitie om grenzen te verleggen. Een mooi voorbeeld daarvan is de Health & Beauty Kiosk, die momenteel bij meerdere retailers wordt getest en steeds verder wordt ontwikkeld binnen deze innovatieve aanpak. Met deze technologie voor interactieve en gepersonaliseerde beautydiagnoses in real time bewijst Shelf Service dat het in staat is om slimme oplossingen op maat te ontwikkelen die het digitale aspect op een doordachte manier integreren in het klantentraject.
Shelf Service
Bonusland, een fygitale oplossing om de betrokkenheid te versterken
Een ander concreet voorbeeld is het Bonusland-platform, dat Shelf Service heeft gecreëerd en ontwikkeld voor Carrefour: met meer dan 805.000 geregistreerde klanten en bijna 225.000 opt-in klanten biedt deze community de kans om allerlei promotieacties bekend te maken (gaming, cashback, wedstrijden, spaaracties) en rechtstreeks in dialoog te gaan met de consumenten. Fygitale oplossingen, die fysieke elementen zoals stickers, totems, alarmcovers, enzovoort combineren met digitale elementen (Bonusland of platformen van merken), maken campagnes doeltreffender en versterken de klantbetrokkenheid.
Shelf Service
ScanMania, een fygitale oplossing voor promoties
Een van de fygitale paradepaardjes van Shelf Service is de ScanMania-campagne die wordt uitgerold bij de verschillende Carrefour-winkels. Deze actie, die intussen al aan haar derde editie toe is, helpt klanten genieten van sterk gepersonaliseerde promoties en biedt hun de kans om online of rechtstreeks in de winkel deel te nemen aan een wedstrijd waarmee ze een jaar gratis boodschappen kunnen winnen. De oplossing is aanpasbaar en daardoor toegankelijk voor iedereen, met voucherautomaten aan de zelfscankassa’s en via mini-eventterminals, om een inclusieve en vlotte ervaring te bieden.
Meer info?
Wilt u graag meer weten en bent u benieuwd naar de vele diensten van Shelf Service? Of hebt u zin om samen nieuwe oplossingen te creëren?
Neem dan contact op met Shelf Service: +32 2 897 49 33, hello@shelfservice.be