Rechtbank geeft SodaStream gelijk: "Hun campagnes bevatten essentiële en maatschappelijk relevante informatie"
Exclusief
Coca-Cola European Partners Belgium (Chaudfontaine), Danone (Evian), Nestlé Waters (Vittel en Perrier) en Spadel (Spa en Bru) hebben hun rechtszaak tegen SodaStream verloren. Ze klaagden het bruiswatermerk voor een tweede keer op korte tijd aan voor campagnes die volgens hen “vernederend voor consumenten van plastic” zouden zijn en eisten daarom een dwangsom van 50.000 euro per dag publicatie. Onterecht vindt het Hof van Beroep.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?