Delhaize België kondigt vandaag opnieuw een permanente prijsdaling aan op meer dan
1000 producten van nationale merken. Ook bij de babyproducten voert Delhaize nogmaalseen verregaande prijsverlaging door. Delhaize bewijst met deze prijsverlaging, de grootstetrouwens die ze in jaren heeft doorgevoerd, dat ze de initiator zijn in België op vlak vanprijsdalingen voor de consumenten. Haar positie als “value leader” in de Belgische marktwordt hiermee nogmaals benadrukt.“Delhaize België is zeer tevreden dat we onze klanten nog scherpere prijzen kunnen bieden,zonder daarbij te raken aan de kwaliteit van onze producten. Deze sterke prijsdalingen zijnmogelijk dankzij onze aanhoudende focus op kostenbesparingen en efficiëntie en de verbeteringvan onze aankoopvoorwaarden,” aldus Michel Eeckhout, CEO Delhaize België. “Met deze nieuweprijsverlagingsgolf, de vijfde in anderhalf jaar, bewijst Delhaize nog maar eens dat we de initiatorzijn van de prijsdalingen in de Belgische markt. Door ons kwalitatief aanbod en evenwichtigassortiment, twee van onze historische troeven, te combineren met een nog scherperepositionering op nationale merken en een uitgebreid aanbod aan kwalitatieve huismerken aanscherpe prijzen, versterken we verder onze positie als’value leader’ in de Belgische markt.” www.delhaize.be
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?