-
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
-
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
-
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Amper een maand na de opening van zijn eerste verstiging in Antwerpen opent conceptstore JUTTU op 2 december een tweede filiaal in Brugge.
Juttu, wat verhaal of anekdote betekent in het Fins, is een conceptstore waar duurzaamheid centraal staat van het team achter outdoorketen A.S. Adventure. De nieuwe vestiging in de Noordzandstraat in Brugge is 600m2 groot en is ingedeeld in verschillende corners met een eigen mix van fashion, deco en food.
Bij JUTTU vind je geen overvolle rekken maar inspirerende lifestylcorners met een zestigtal decoratie- en kledingmerken. Merken als Aiayu, Selected en Sort of Coal zullen zelfs exclusief in Brugge verkrijgbaar zijn.
Net als in Antwerpen bijt Véronique Leysen ook in Brugge de spits af als ontwerpster die de pop-up space inricht. Zij ontwierp speciaal voor JUTTU een driedelige, exclusieve collectie met haar breilabel Maurice Knitwear.
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?